منظورشناسی بین‌زبانی
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیط‌های مجازی چندکاربره، و بازی‌های پویانمایی

امیر شکوری؛ علی مالمیر؛ رجب اسفندیاری

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 313-358

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.67508.693

چکیده
  درک منظورشناختی یکی از ابعاد مهم توانش منظورشناختی است که بیشتر زبان‌آموزان در آن دچار مشکل هستند. لذا مطالعه حاضر تلاش کرده است که تاثیر آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیط‌های مجازی چندکاربره، و بازی‌های پویانمایی قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه بر توسعه درک منظورشناختی زبان-آموزان در حیطه کنش‌های کلامی زبان انگلیسی را ...  بیشتر